Uncategorized @fa

فواید میگو خشک فریزدرایر

مواد مغذی میگو خشک فریزدرایر در هر 100 گرم عبارتند از:

کالری 259 کیلو کالری

پروتئین 62.4 گرم

چربی 2.3 گرم

کربوهیدرات 1.8 گرم

کلسیم 1209 میلی گرم

فسفر 1225 میلی گرم

6 میلی گرم آهن

ویتامین A 210 IU

ویتامین B1 0،14 میلی گرم

ویتامین C 0 میلی گرم

 

خرید میگو خشک فریزدرایر و آشنایی با این ماده غذایی ارزشمند و خوشمزه

خرید میگو خشک  فریزدرایراین روزها بسیار باب است. این نوع فرآورده میگو که از خشک شدن میگوهای تازه انجام می شود جهت افزایش دسترسی و ماندگاری بالای آن است. خرید میگو خشک فریزدرایرمی تواند برای بسیاری از افراد در شرایط مختلف ارزشمند باشد. ما در این مقاله تمام دانستی های که نیاز است برای خرید میگو خشک فریزدرایر بدانید برایتان آورده ایم.

میگو از غذاهایی دریایی است که بر خلاف ماهی دارای طبع گرم است. به همین دلیل برای افرادی که با خوردن ماهی مشکل دارند، بسیار مناسب است. اما لازم به توضیح نیست که هرچه ماده‌ی غذایی که شما تهیه می‌کنید، تازه‌تر باشد. شما هم از خواص آن بیشتر بهره می‌برید و هم طعم لذت بخش‌تری دارد. میگو  خشک هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

میگو نوعی غذای دریایی خوشمزه است که هزاران سال مصرف می شود و به دلیل منبع عالی غذایی و فواید سلامتی آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این غذایی دریایی لذیذ دارای خواص فراونی همچون کلسیم، منیزیم، پتاسیم، آهن، روی، سدیم، فسفر و همچنین ویتامین های A ،B و E است که باعث می شود عملکرد صحیحی به عنوان منبع عالی از مواد مغذی مهم باشد. همچنین دارای چربی کم و حاوی کربوهیدرات های صفر است .

 

با خرید میگو خشک فریزدرایر فیدلی فود میتوانید طعم بی نظیری آن را در انواع غذای خود منتقل نمایید. میگو خشک را می توانید هم بصورت خشک ،که بصورت تنقلات لوکس و پرطرفدار مصرف نمایید و هم خیسانده و در انواع سوپ، پلویی، کبابی و …. استفاده کنید.

خرید میگو خشک  فریزدرایربخصوص برای افرادی که در خوردن گوشت قرمز مشکل دارند و افرادی که به بوی غذایی دریایی حساسند بسیار مناسب است. زیرا این میگو ها بسیار لذیذ و فاقد هرگونه بو و سرشار از آهن  هستند.

 

خرید میگو خشک فریزدرایر

انواع میگو ها در اندازه های مختلف قابلیت تبدیل شدن به میگو خشک فریزدرایررا دارند. اما معمولاً از میگو های ریزتر برای حفظ بافت آن استفاده می شود. میگوهای های که برای خشک شدن به کارخانجات فرآوری لیان افرا برده می شوند بدون پوسته و با پوست خشک می شوند. هرچه کیفیت و اندازه میگو وکیفیت  بالاترباشد قیمت آن گران تر است.

میگو خشک بویژه در کشور های آسیایی بسیار پر طرفدار است. در کشور ما گسترش این ماده مغذیی با توجه به میزان دسترسی بالای آن میتواند سرانه مصرف آبزیان در کشور که بسیار نگران کننده است را افزایش دهد. میگوهای خشک فریزدرایر شده را به مدت 6ماه تا 2 سال می توانند نگهداری نمود. میگو خشک را می توان بیرون از یخچال نگهداری نمود

 

نحوه خرید میگو خشک فریزدرایر

برای انتخاب میگوهای خشکفریزدرایر، سعی کنید تا حد امکان سایز های بزرگی را انتخاب کنید که گوشتی و سفت و دارای بافت روغنی هستند. از خرید میگو خشک   خاکستری یا قهوه ای خودداری کنید. آنها باید رنگ صورتی تازه و رنگ قرمز داشته باشند.  باید بوی تازه و مدیترانه داشته باشد.

رنگ میگوها بستگی به گونه، نژاد و محیط زندگی آن ها دارد. گونه های معمولی میگو در ایران از نظر رنگ عبارت اند از: گونه موزی، که صورتی رنگ است؛ گونه ببری سبز، که تقریبا سبز تیره است. گونه هندی سفید، که نوعی میگوی پرورشی است و رنگ سبز زیتونی دارد.

کیفیت میگو خشک اهمیت زیادی دارد. اگر از میگوهایی استفاده کنید که مانده باشد، باعث ایجاد طعم ناخوشایند در غذای شما می شود.

 

نحوه استفاده بعد از خرید میگو خشک فریزدرایر

 

 

برای استفاده از میگو خشک  فریزدرایرقبل از استفاده 30 دقیقه در آب ولرم نیاز به خیساندن دارند.

به عنوان یک قاعده بسیار مهم اگر میگو های خشک  فریزدرایر فیدلی فود قبل از طبخ خیسانده شوند طعم بی نظیری را در غذاها ایجاد می کند. برای سوپ ها و غذاهای پخته شده می توانید میگو های خشک شده را برای مدت زمان کمتری (30 دقیقه تا 1 ساعت) خیس کنید. اگر از میگو های خشک شده برای کباب و گریل و حتی کوبیده میگو استفاده می کنید باید زودتر (3 ساعت تا یک شب) خیس کنید.

 

فواید خرید میگو خشک فریزدرایر

پیشگیری انواع بیماری

سلنیوم مهمترین ماده معدنی میگو خشک در جلوگیری از بسیاری از بیماری ها مانند بیماری های قلب و عروق موثر است. علاوه بر این سلنیوم همچنین به عنوان یک داروی ضد افسردگی قدرتمند برای بیماران مبتلا به افسردگی شناخته شده است. در حالی که محتوای سایر مواد مغذی موجود در میگو خشک نیز برای جلوگیری از دیابت بخصوص محتوای گلوکز پایین نیز مفید است.

 

پیشگیری سرطان:

محتوای معدنی موجود در میگو برای سلامتی بسیار مفید است. یکی از آنها سلنیوم است که در جلوگیری از رشد سلولهای سرطانی موثر است و به راحتی توسط بدن جذب می شود

منبع امگا 3

خیلی ها نمی دانند که میگو نیز دو نوع امگا 3 وجود دارد، یعنی DHA و EPA  هر دو نوع امگا 3 در حفظ سلامت سیستم عصبی در بدن نقش مهمی دارند و می توانند از بسیاری از بیماری های مرتبط با قلب جلوگیری کنند.

 

پروتئین بالا با خرید میگو خشک فریزدرایر

میگو خشک دارای پروتئین بالایی است که به عنوان یک پروتئین خوب و کیفیت عالی طبقه بندی می شود. این پروتئین در رشد ناخن ها، رشد موها نقش دارد و قادر به افزایش حجم عضلات باشد.

 

 

درمان کم خونی و فشار خون با میگو خشک فریزدرایر

از دیگر مزایای میگو خشک شده غلبه بر کم خونی است. این نوع میگو  می تواند به دلیل وجود ویتامین B در میگوهای خشک فراوان باشد. از دیگر مزایای ویتامین B می توان به تثبیت فشار خون کمک کرد.

 

 

 

URL List

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *